Blogging, Știri & Trends
Drumeție prin oraș – zona Modern

Azi am ieșit din casă pentru ce credeam eu că o să dureze doar o oră. De abia peste 9 ore m-am întors acasă.
Am avut chef de plimbare azi. Una așa…ușoară. N-am mai făcut asta de mult. Am luat-o pe jos pe ici pe colo, pe Bd. Mamaia iar apoi am ajuns eventual în zona plajei Modern. Se lucrează de zor acolo, chiar nu m-am așteptat. Nu m-am așteptat de asemenea la norii frumoși dar nici la culoarea mării, pe care nu am prea văzut-o așa. O porțiune de scări e deja distrusă și se lucrează acolo pentru a se face altceva (trepte noi cu siguranță), toboganul e și mai dărâmat dar cred că va dispărea și el cât mai de curând, iar tiroliana așteaptă probabil lucrările celorlalți să fie finalizate.

Chiar aștept această tiroliană să fie finalizată, să vedem câți vor avea curaj să se dea pe ea. De suuuuus, până joooos. Spuneam că am venit spre Modern. Înainte de asta, m-am plimbat și pe strada Mihai Eminescu, cea cu Casa Căsătoriilor. E una din cele mai liniștite străzi ale acestui oraș, dar este păcăt de ea din cauză câinilor ce mișună în voie pe acolo. E o zonă mică și luxoasă dar rușinoasă din cauza problemei ăsteia.

Deci…cotețul de câine vagabond se află pe…trotuar. Cât de pensionar constănțean să fii (că numai ăia au idei geniale de astea pe aici)? Dezastru, nu alta! În rest, liniștea predomină, ca de obicei.

Trecând pe lângă șantierul din zonă, am observat că și restaurantul Zorile și-a schimbat look-ul. Desigur, a agățat și un Filicori acolo, căci altfel nu știa cocalarul să se orienteze. Îmi place totuși că în zona asta, totul se renovează, chiar și restaurantul din blocul creion. Și acolo era cineva înăuntru și parcă îmi dă impresia că vrea în sfârșit să-l deschidă.
Aproape de răposatul Cafe Cafe, am găsit un fel de Mistery Van, fără Scooby Doo prin zonă. Jinkies!

Belea mașinuța! Are pană aparent. Eu n-aș lăsa-o prea mult timp pe acolo. Nu m-am uitat bine pe ea să văd dacă scrie pe undeva „Free Candy”. Aveți grijă!
Mai jos, spre blocul creion, am văzut o plantație proaspătă de PET-uri.

Peste drum de peisajul ăsta de Ferentari, câțiva oameni își plantau propriile PET-uri prin grădina blocului. De abia aștept să mai crească! Poate o să-i ofer și iubitei un buchet de Dorna și Borsec cu miros proaspăt de prost gust urbanistic.

Pe faleza spre plaja Modern, am observat acel vechi restaurant ce în sfârșit se modernizează. Vom putea sta și noi la o cafea cu ochii spre plajă și mare, de la înălțime. Asta desigur după ce tăiem toți copacii din jungla Modern, cu tot cu boschetarii ce pot fi găsiți acolo.
Am ajuns apoi pe la Muzeul de Artă Populară, unde știam că vor ajunge eventual și bloggerii Diana Slav și ddumi și alții. Am petrecut și pe acolo câteva ore la un tur de 5 lei bucata și a fost chiar prima oară când am văzut cum arată acest muzeu. Pe tema asta, o să revin cu pozele altora și cu impresiile proprii, cu altă ocazie nu prea distantă. Noapte bună!