Blogging, Știri & Trends
Review: Constanta Blogmeet 13
Review: Constanta Blogmeet 13

Review: Constanta Blogmeet 13

Astazi a avut loc evenimentul Constanta Blogmeet 13.
Ca de obicei, nu s-au adunat toti cei care spuneau ca o sa vina si nici n-au mai aparut oameni dupa ora propusa. Chiar si asa, a fost fun si placut. Ne-am adunat in total 12 persoane: Eu, Cristi Mirea, Alexandru Busuioc, Ionuț Staicu, Cătălin Nicolescu, Marian Posăceanu, Florin Sîrbu, Răzvan, Lisandra, Radu si alte doua persoane despre care nu stiu nimic. Nu toti au adus cadouri, in total au fost 8. Marian a renuntat la el caci a plecat mai repede iar eu, in simt de solidaritate, am renuntat de asemenea la cadou in favoarea unuia din invitati.
S-a discutat despre una si alta si ne-am mutat din cand in cand pe alte scaune pentru a intra in discutii cu alti oameni din grup. Ionut Staicu se lua putin de mine pentru ca ma plangeam candva de Windows 7, Radu ne povestea cum ideea lui de „fete singure” va capata probabil un contur mai business, Razvan discuta vrute si nevrute despre ce ar insemna un blog colectiv in viziunea sa, cu Lisandra discutam despre carti si evenimente organizate in Constanta, Puștiul are un Samsung interesant, Alexandru fuma cool din tigara sa, Cristi se muta de colo colo ca o gazda buna ce e, Catalin explica ce si cum despre Religii si alte chestii…a fost foarte placut.
De cadouri, numerotare si tot m-am ocupat eu. Cadoul meu era de fapt un 3 in 1. Un robotzel R2D2 (jucarie de McDonald’s), un stick de 2Gb de la Fabrica Heineken si…o bancnota de 10 Ron. Pe langa aceste lucruri, am adaugat in cutie si cateva bomboane de brad. Acest cadou a ajuns la Radu, un tip ce pare intreprinzator si de treaba. Lisandra a primit fix ceva de care se saturase in ultimul timp: o cutie de bomboane. A impartit-o cu noi. Puștiul a primit albinutza lui Marian Posăceanu, in care poti sa ascunzi droguri sau ce vrei. Cătălin a extras o statuie elefant, venita din partea lui Florin. Alexandru a primit o carte, Razvan o clepsidra. O carte de developer sau nu stiu ce a ajuns la Cristi iar Ionut…nu stiu ce a primit dar a primit.
Pozele de la eveniment le gasiti pe Constanta City, aici

[LE] Au mai scris despre:

.:: Cristi Mirea