Blogging, Știri & Trends
Review: Turtles can fly
Review: Turtles can fly

Review: Turtles can fly

Astăzi, în club Doors, cei de la Mișcarea Culturală Constanța au difuzat un film special din nou, de data asta e vorba de filmul Turtles Can Fly.
Nu știam sigur dacă o să fiu prezent sau mai ales dacă o să-mi placă un astfel de film cu temă de război și cu puștani în rol principal, dar este un film emoționant și puternic!
După cum aflăm și din posterul din stânga, acțiunea are loc într-un sat kurd pe timpul regimului lui Saddam Hussein iar în rolul principal îl avem pe Soran Ebrahim jucând rolul lui Satellite, un puști de 13 ani ce controlează tot satul cu o atitudine de om pragmatic și înfocat, dând ordine atât grupului imens de copii dar și adulțiilor ce-l respectă pentru gradul său de cultură ceva mai ridicat. Portretul este unul incredibil de societate condusă de niște copii, făcând orice pentru bunăstarea locuitorilor din jur.
În ciuda unor probleme tehnice vizând proiecția pe pânza din local, acțiunea te obliga să te uiți pe un monitor sau pe altul în fiecare moment pentru a urmări povestea fiecărui caracter ce ieșea în evidență. Nicio clipă nu-i de ratat și vezi ba copilul-rege, ba copilul-invalid sufletist și matur, ba o poveste de dragoste neîmpărtășită. Vedeai scene amuzante sau scene incredibil de dramatice ce erau rezultate în urma unui război brusc și brut ce nu iartă pe nimeni. Spun din nou…e un film emoționant care îți dă multe de gândit, nu numai despre alte nații aflate în război dar și despre caracterul puternic al unor oameni (chiar și copii) ce fac instinctiv orice pot pentru a avea o ordine și o evoluție în viața lor. Felicitări celor care l-au ales pentru miercurea asta! M-a surprins plăcut, chiar dacă m-a întristat profund! Îl recomand!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *