Blogging, Știri & Trends
Today was bike day

Azi find o zi frumoasă, la fel ca cele precedente, am zis să profit din nou de bicicletă și să fac o drumeție ceva mai lungă. Am luat-o din zona Pod Butelii până la intrare în Năvodari !
Am luat-o cu tupeu direct pe marile bulevarde, am făcut asta și pentru o știre pentru CTC Constanța City pe care o voi posta mâine probabil. De obicei evit bulevardele ca să nu mă încurc cu mașinile sau ca să nu stau după alții, dar acum aveam energie. Mergeam pe banda mea, nimeni nu mă claxona, traversam la semafoare, la giratorii, totul era ok. Am ajuns destul de repede pe la Dobrogea. Mai vedeam din când în când câte un biciclist prin oraș, dar nu erau mulți. Am intrat apoi în Stațiunea Mamaia. Pe acolo se plimbau foarte mulți bicicliști, o parte o făceau ca sport profesional aparent, alții doar ca mișcare sau transport. Totul era din ce în ce mai obositor, mai ales că îmi sufla briza mării fix în față și mă împingea înapoi. Nu mă oprea asta, încă aveam energie și am ținut-o tot așa. La ieșire din stațiune, drumul s-a îngustat și erau doar două benzi periculoase, însă m-am descurcat pe ele, din nou…nu mă claxona nimeni. După complexul Marina Regia am văzut niște câini pe partea cealaltă. M-au văzut și ei și mă lătrau, în semn de „lasă că te întorci tu pe banda asta mai încolo”! Pe la pod, am mers puțin pe jos căci era prea de tot să mai încerc să urc și pe acolo pedalând dar de la jumate, am luat-o frumos la vale. Am stat puțin în Năvodari la o bere de 2,80 ron halba, într-un bar de ăla de…2,80 ron halba iar apoi m-am pregătit de întoarcere.
A urmat chinul. Nici bine nu m-am suit pe bicicletă și îmi simțeam deja mușchii foarte încordați. Am mers puțin pe jos apoi am alunecat la vale pe pod. În dreapta mea, am surprins apusul frumos din poză. Am pedalat în continuare, apoi iar o mai luam puțin pe jos ca să nu-mi explodeze picioarele. Pe lângă câinii respectivi m-am urcat deja pe bicicletă. Am trecut eu cu o viteză destul de constantă pe lângă ei iar unul s-a gândit că e o idee bună să mă alerge. Era fix lângă pedela mea și mă lătra așa că, din mers, i-am fript în gură un picior de i-a clănțănit tot craniul. N-a mai zis nimic și a rămas în urmă. Eu eram singur pe strada și râdeam de nebun de fapta mea. Cu greu am ajuns în stațiunea Mamaia și cu mult mai greu pe lângă Cazino. Mușchii îmi ardeau și nici măcar nu intrasem în oraș. Trecuse deodată pe lângă mine unul din bicicliștii bine echipați, ce se pregătea probabil de maratoane. Am căutat să-i imit cumva mișcările și făceam aceeași pași la o viteză mai mică, unde pedalam mai ușor; am observat în același timp că avea șaua mai ridicată și nu știam de ce. M-am oprit pe dreapta și mi-am ridicat-o și eu, ca maimuța. Era întradevăr mai bine căci eu am picioare lungi iar cu șaua coborâtă, depuneam mai mult efort din picioare într-un mod greșit. Boxerii se strângeau pe mine iar apa deja era pe terminate. Ajuns la Bariere am băut ultima gura de apă și m-am înecat ca gogomanul cu ea. Măcar eram în oraș.
Mă gândeam s-o iau pe străduțe printre blocuri, dar prin Tomis Nord e mai dificil să faci asta, plus că era deja seară și vedeam mai greu pe acolo. Am luat-o iar pe bulevarde, apoi undeva pe Badea Cârțan și făceam din nou sesiuni de plimbare cu bicicleta pe lângă mine. Mă dureau picioarele inclusiv când doar mergeam la pas lejer, ba chiar dacă mă opream pe loc tot nu rezolvam nimic. Am luat-o iar pe bulevard și fiind îmbrăcat în negru, mă gândeam că o să le fie cam dificil șoferilor să mă vadă, dar n-am avut probleme. Am ajuns într-un final acasă și m-am aruncat fix sub duș, unde chiar și acolo dacă mă făceam ghemotoc puțin pentru a mă odihni, tot simțeam durerea musculară. Mi-a luat 2 ore să mă întorc din Năvodari. A fost bine însă, îmi doream de ceva timp să fac o astfel de drumeție mai lungă. Sunt teafăr și nevătămat și poate puțin mai sănătos.