Blogging, Știri & Trends
Un articol Vamaiot

Da, a venit din nou acel timp in care joe mai viziteaza Vama. Zic asa la persoana a 3-a caci joe e cealalta parte a personalitatii mele, mai ales in Vama Veche.

Totul a inceput cu invitatia bloggerului ddumi. Trebuia sa ma duc cu el in Costinesti si poate in Vama. Am vorbit despre asta si cu Crina, modelul meu vazut si pe Constanta City care a ajuns pana la urma sa ma rapeasca. ddumi si asa-zisul Calavera au ajuns prin Costinesti, eu si Crina tot agatam alte prietene de-ale ei ca sa ajungem in Vama mai multi. Ajuns acolo m-am trezit ca sunt singurul baiat dintr-un grup cu 4 fete. Saracutul de mine.

Am avut inspiratia sa-mi iau aparatul foto cu mine. Vama era superba! Nu stiu daca au contribuit si fetele astea de gasca la starea mea chiar atat de mult, insa am vazut Vama cu alti ochi parca. Pentru prima oara, totul a decurs lejer, frumos, si de o nebunie decenta, asa cum imi place mie. Merg din anul 2005 prin Vama Veche si este absolut primul an in care nu mi-a fost frig noaptea! PRIMUL!

Aici eu si Crina ne bucuram de Luna plina care se vedea minunat in marea care era agitata doar de jeturile de urina ale ocazionalilor trecatori. Eww. V-am stricat imaginea romantica a lunii pline? Well, Welcome to Vama Veche!

La stuf nu mai era atat de mare nebunie ca de obicei, dar era ceva lume. Fix langa, se uitau oamenii la un film proiectat pe o panza mare. Din pacate era vorba de filmul Tsotsi, un film foarte dramatic si trist, dar foarte apreciat de critici si de oricine. Totusi, mai bine bagau si ei altceva.

Am mentionat ca Luna se vedea minunat?

Un copchil vamaiot langa niste cutzu.

Locatia castigatoare a Vamii a fost pe departe „Expirat”. Cea mai mare adunare de oameni aici era. Undeva zacea ascunsa si ely probabil insa n-am depistat-o.

In timp ce faceam poze, a aparut tipul asta in lentila mea. Na, ti-am facut poza! Happy?

Repet, a fost cea mai tare iesire in Vama de pana acum. N-au fost scandaluri, n-am vazut vreo faza sacaitoare sau enervanta, n-am intalnit lume cu mutre acre, totul a fost lejer.

Tipii aia costumati de sus erau in Expirat. Dansau si ei pe acolo. Glumesc glumesc, erau niste paiaţe ceva… Hai sa mai vedem droaia de lume din zona.

Am facut si nebunii in Vama……….ca de exemplu, am platit 2 lei sa imi fac si eu nevoile intr-o toaleta de langa Expirat. Sunt ironic adica. Macar m-am facut cu o poza de inceput de articol de blog si cu inca altele din acel wc care arata asa:

Pretty cool. Nu sunt prea drepte pozele caci in acelasi timp…dadeam mana cu presedintele, if you catch my drift…

LES ELEPHANTS BIZZARES

Scopul secret al Crinei de a fi in Vama era concertul Les Elephants Bizzares din Papa la Şoni. LEB este o trupa de romani cu nume francez si cantece in Engleza. Cele mai cunoscute piese de-ale lor sunt Hello!Says the Devil si Smile probabil. Baietii au fost punctuali si au cantat foarte tare, in sensul de bine. Hai sa incepem cu inceputul.

Ele au fost compania mea. Crina, Ioana, Andreea si Andreea 2. Patru fete frumusele foc si istete pe deasupra. Povestea cu noi la masa aia superba, aproape de scena, este interesanta.

Cand am venit, toate locurile erau ba ocupate ba rezervate. Asa ca era sa ratam concertul. Ne-am intors mai incolo si am gasit masa asta libera. Ne-am asezat rapid si dupa vreo 2 minute a venit si o ospatarita ametita cu o foaie scrisa de mana cu o rezervatie pentru un oarecare Stefan. Andreea, cu o atitudine de avocat a militat pentru drepturile noastre de „cine pleaca la plimbare pierde locul de parcare”. Adica, nu era nici o rezervare cand ne-am asezat, deci…deci. Culmea, chiar am castigat. In fine, nu cred eu ca se risca prea multa lume sa nasca un scandal in Vama, asta daca esti angajat. Nu prea iti permiti sa nasti un scandal fix in Vama Veche! Zic si eu…

Deci asa ne-am facut noi cu o masa extrem de bine plasata si oricum…am facut consumatie bunicica. Eu m-am oferit sa le platesc biletul fetelor iar ele n-au acceptat, asa ca de banii lor dati inapoi am luat cateva Şurubelniţe – bautura nu prea puternica dar perfecta daca nu vrei sa te faci muci si sa cazi cu nasul langa trecatori cum si facuse un tip pe langa mine la o coada de fast-food. Cam 8 lei costa un Screwdriver, berea era 4 lei, poate aveau si la draft mai ieftina, samd.

Cum ziceam, baietii au cantat bine si au multumit publicului ca e asa awesome. O seara reusita. Au cantat si la bis si i-am si prins si eu intr-un video.

Cam asta a fost noaptea mea, una reusita de tot. M-am intors in aceasi zi acasa, nu stiu cat era ceasul, probabil 4 si ceva. Deci Vama Veche arata totusi bine si desi s-a schimbat, ai sanse mari uneori sa prinzi bine toata atmosfera care nu se compara cu nici o alta zona de la noi. Asadar, poate chiar si spre surprinderea mea, Vama Veche ramane o locatie de top.